پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204739
در دادگاه تجديد نظر به متهمان ابلاغ شد؛
«حبس»؛ مجازات کادر پزشکي متخلف که بخيه کودک خميني شهري را کشيد
تاریخ انتشار : 1395/01/24 09:37:34
نمایش : 1469
متهمان حادثه بيمارستان خميني شهر براساس راي دادگاه تجديد نظر استان اصفهان به حبس محکوم شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از صاحب نيوز، حکم متهمان حادثه بيمارستان خميني شهر در دادگاه تجديد نظر استان طرح و منتهي به تصميم نهايي قضات آن شد.

رئيس کل دادگستري استان اصفهان گفت: اين حکم پس از صدور در دادگاه بدوي دادگستري شهرستان خميني شهر با اعتراض متهمان آن به دادگاه تجديد نظر استان ارسال و پس از رسيدگي منتهي به تصميم نهايي و صدور حکم قطعي شد.

احمد خسروي وفا افزود: حبس صادره از سوي دادگاه بدوي براي هر سه متهم اين پرونده در دادگاه تجديد نظر استان تأييد شد اما نسبت به متهم رديف اول و دوم شش ماه از ۲۴ ماه قابليت اجرا دارد و ۱۸ ماه آن به مدت يکسال تعليق شد.

وي ادامه داد: درباره متهم رديف سوم نيز سه ماه از ۹ ماه حبس وي تأييد شد و شش ماه ديگر به مدت يکسال مورد تعليق قرار گرفت.

رئيس کل دادگستري استان اصفهان درباره ايام تعليق حبس متهمان گفت: متهمان اين پرونده در ايام تعليق مجازات حبس هر يک موظف به ارائه خدمات پزشکي و پرستاري روزانه حداقل به مدت چهار ساعت در يکي از مراکز بهداشتي و درماني يا درمانگاه هاي وابسته به طرف قرارداد کميته امداد يا سازمان بهزيستي ترجيحاً در شهر خميني شهر و در بخش کودکان اين مراکز به صورت رايگان شدند.

وي افزود: همچنين متهمان اين پرونده موظف شدند گزارش عملکرد خود را به واحد اجراي احکام کيفري دادسراي مجري حکم(خميني شهر) ارائه کنند.

خسروي وفا يادآوري کرد: بديهي است در صورتي که محکوم عليهم در مدت تعليق مجازات، مرتکب يکي از جرايم مذکور در ماده ۵۲ قانون مجازات اسلامي شوند و يا از انجام تکليف موصوف خودداري کنند حسب مورد مطابق با مقررات موضوع ماده ۵۰ و ۵۲ قانون ياد شده در مورد آنها اتخاذ تصميم قضايي خواهد شد.

خبر يک تخلف پزشکي در بيمارستان اشرفي اصفهاني خميني شهر آذر ماه سال گذشته در صدر اخبار رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي قرار گرفت.

بر اساس اخبار منتشر شده در اين حادثه، پسر بچه اي به نام « صدرا » به دليل جراحت زير چانه به بيمارستان اشرفي اصفهاني خميني شهر مراجعه کرد و بصورت سرپايي و با بخيه، محل جراحت وي تحت درمان قرار گرفت اما مادر اين کودک براي پرداخت هزينه درماني اظهار ناتواني کرد و بر اساس گزارش هاي موجود، کار درماني کودک ناتمام ماند.

پزشک و پرستار مسئول در اتفاق بيمارستان شهيد اشرفي اصفهاني خميني شهر براي طي مراحل قضايي به دادگاه نظام پزشکي معرفي شدند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html